תיעוד: המחבל מסתתר בין העיתונאים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תיעוד: המחבל מסתתר בין העיתונאים

    תיעוד של לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל כחצי שעה לערך לפני הפיגוע ביום שישי האחרון בכיכר איו"ש, חושף את היטמעותו של המחבל בקרב הצלמים והעיתונאים שעמדו בכיכר

    המחבל בין העיתונאים
    12:45
    07.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on חוששים מפליטים מעזה: במצרים מגנים את כיבוש מעבר רפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת תחקיר האירוע בו נדקר לוחם מג"ב על ידי מחבל שרץ לעברו עם סכין מתוך קבוצת צלמים, עלה תיעוד של הלוחמים כחצי שעה לערך לפני הפיגוע, תיעוד בו רואים בבירור שהמחבל מנצל את נוכחות התקשורת במקום להיטמע ולהפתיע את הכוח שפעל בסמוך.

    במשטרת ישראל שוב מדגישים כי "לאחרונה אנו רואים שימוש ציני והרסני של מחבלים בנוכחות של עיתונאים וצוותי חירום בניסיון לפגוע בלוחמים ובשוטרים הפועלים בזירות מורכבות".

    עם זאת, במשטרה מציינים, כי אין באירוע זה כדי לשנות את המדיניות כלפי עיתונאים במוקדי העימות. "אין באירוע מהסוג הזה בכדי לשנות את מדיניות המשטרה שתמשיך לאפשר סיקור אירועים ככל שניתן אך אנו רואים בחומרה כל ניסיון לנצל את מדיניות זו לרעה" אמרו במשטרה.

    מחבל עתונאי

    כזכור, ביום שישי האחרון הגיח מחבל לעבר כח מג"ב ששהה בכיכר איו"ש במוקד עימות עם מתפרעים ודקר את אחד הלוחמים. הלוחם שנדקר הגיב בירי וחבריו השלימו את נטרול המחבל שמאוחר יותר, בתיעוד שנראה מזירת האירוע, נראתה עליו חגורת נפץ.

    אתמול מסרו מבית החולים שערי צדק, כי מצב הלוחם משתפר.



    0 תגובות